Geldershoofd 80, Amsterdam
Telefoon 020 240 11 78
E-mail info@pbazo.nl

      
 
   
Coming Up
 
Events
 
Halls & Offices
    
 
       zalen     tarieven     aanvraag zaalgebruik     werkplekken     omgeving     over ons     contact  
  Veel Gestelde Vragen  
 
Vraag Antwoord
Wat is een flexplek? Een flexplek is een ruimte waar u een bureau met een draadloos internetaansluiting kunt gebruiken. Variërend van een dag tot een jaar.
Kun je vaste werkplekken krijgen? Nee, dan kan niet. Als de werkplek beschikbaar is, kunt u daar gaan zitten. U kunt er alleen geen rechten aan ontlenen. Alle werkplekken zijn geschikt en ingericht met dezelfde faciliteiten. Let op: als u een werkplek voor een dag huurt en u gaat tussendoor weg, vragen wij u om uw werkplek op te ruimen en leeg achter te laten. Op die manier kan iemand anders de plek ook weer gebruiken. Als u terug komt, kunt u vanzelfsprekend op een andere plek weer terecht.
Kan ik een werkplek delen met anderen? Met meerdere personen gebruik maken van één en dezelfde werkplek kan alleen voor bedrijven die minimaal acht werkplekken huren.
Als ik iedere week 2 dagen een kantoorplek nodig heb, wat kost me dit dan? U kunt dan voor het passantentarief kiezen ad € 25,- per dag of voor het standaardtarief van € 250,- per maand. Bij de laatste optie kunt u in principe onbeperkt gebruik maken van een werkplek.
Kan ik zomaar naar boven lopen als ik voor een plek betaald heb gedurende een periode? Nee, dan kan niet. Bij de balie is iemand aanwezig van 07.00 tot 23.00 uur. Dit zijn de tijden dat u gebruik kunt maken van de kantoorplek. U moet zich hier aan- en afmelden.
In 2013 gaan we met een pasjessysteem werken waarbij u geregistreerd wordt. Dan is het wel mogelijk om met uw pas binnen te komen en weer weg te gaan.
Kan ik ook in het weekend terecht? In principe niet. Tegen extra betaling en specifieke voorwaarden op maat zijn soms afspraken te maken. Als u nu al wensen heeft voor het weekend, kunt u die kenbaar maken tijdens een persoonlijk gesprek. We kijken dan wat er mogelijk is om aan uw wensen tegemoet te komen.
Kan ik per week, per maand of per jaar een gebruikerscontract regelen? Ja, dan kan allemaal. U krijgt dan steeds een nieuw gebruikerscontract. Voor u (en ons) de nodige administratie. Het uitgangspunt is dat alles zo flexibel mogelijk gaat. Aan een jaarcontract zitten veel voordelen. Voor € 3.000,- per jaar bent u verzekerd van een flexibele kantoorplek in een luxe omgeving. Voordat uw jaarcontract afloopt nemen wij contact met u op.
Wat mag ik verwachten? Er is professioneel facilitair beheer en baliepersoneel in het pand van 07.00 uur tot 23.00 uur van maandag tot en met vrijdag. Het pand wordt iedere dag schoongemaakt.
Er is een lounge met twee mooie zithoeken waar u gratis gebruik van kunt maken. Beneden komt horeca waar u in ieder geval vanaf 2013 een eenvoudige maaltijd kunt nuttigen. Verder zijn er spreekkamers en vergaderruimtes die u kunt reserveren, afhankelijk van uw contractkeuze.
Hoe kan ik een flexplek reserveren? Nadat u kenbaar heeft gemaakt via cbc@nolimitzo.nl dat u belangstelling heeft voor een plek, ontvangt u van ons een aanvraagformulier. Op basis van het ingevulde aanvraagformulier ontvangt u een offerte. Gaat u akkoord met deze offerte, krijgt u van ons een contract met de voorwaarden welke u getekend terug kunt sturen.
Hoe betaal ik? Als u voor een maand of langere tijd een kantoorplek gebruikt, ontvangt u vooraf een factuur per post. Indien u voor een dag of een week een flexplek wilt huren, betaalt u vooraf contant bij de balie en krijgt u een bewijs van betaling. Op korte termijn is pinbetaling mogelijk.
Kan ik de werkplek komen bezichtigen? De flexplekken zijn op afspraak te bezichtigen. U kunt telefonisch op nummer 020- 5690230 of per email naar CBC@nolimitzo.nl een afspraak maken.
Kan ik zonder te komen kijken boeken? Ja, dat kan. U kunt telefonisch op nummer 020-5690230 of per email naar CBC@nolimitzo.nl een aanvraagformulier aanvragen en ingevuld retour zenden. Het programmabureau neemt daarna contact met u op om uw aanmelding verder af te wikkelen.
Kan ik alleen of met gasten lunchen of koffie nuttigen in NoLIMIT? Op de eerste etage komt een lounge met pantry (kleine keuken), een koffieautomaat en magnetron, waar u zelf uw lunches kunt verzorgen. In 2013 komt een kleine horeca gelegenheid, waar u en uw gasten eenvoudige lunches kunnen nuttigen.
Kan ik ook grote gebruiken voor een activiteit of een bijeenkomst? Ja. Voor de zalenverhuur worden andere tarieven gehanteerd. Meer informatie vindt u in de gebruikersbrochure.
Kan ik spreekkamers en kleine vergaderzalen gebruiken? Ja, binnen het plustarief en het plusplustarief maken spreekkamers en vergaderzalen onderdeel uit van het arrangement. Voor meer informatie kunt u mailen naar cbc@nolimitzo.nl.
Als ik geen flexibele kantoorplek gebruik, kan ik dan wel een vergaderruimte of een spreekkamer gebruiken? Als de ruimtes niet in gebruik zijn op het moment dat u de ruimte nodig heeft, dan zijn hier eventueel mogelijkheden voor. De gebruikers van een kantoorplek hebben voorrang bij het gebruiken van deze ruimtes.
Kan ik een kantoorplek gebruiken in NoLIMIT en een zaal of andere ruimte in een van de vier buurthuizen in Amsterdam Zuidoost gebruiken? Ja. U betaalt dan volgens het gebruikerstarief van de BuurtHuizen en/of NoLIMIT. Het planningsbureau werkt zowel voor de vier BuurtHuizen als voor NoLIMIT. De administratie (offertetraject en betalingen) is voor beiden hetzelfde.
Moet ik btw betalen? Als u een ondernemer bent die btw-plichtig is, sturen wij u een factuur waarin we ook de btw berekenen en doorrekenen.
Is er een brochure beschikbaar? Ja, de brochure is mogelijk per mail te ontvangen. Indien gewenst sturen wij de brochure ook per post. U kunt natuurlijk altijd de brochure persoonlijk komen ophalen bij NoLIMIT.
Voor mijn werk is het belangrijk dat de omgeving rustig is, hoe is dat in NoLIMIT? Op deze verdieping is het kantoorgebied, waar meerdere kantoorruimtes gesitueerd zijn. De rust is daardoor gewaarborgd.
Voor mijn werk overleg ik veel en lang per telefoon met klanten en leveranciers, kan dat in NoLIMIT? De kantoorplekken zijn voldoende “besloten” om uw concentratie niet te verstoren. U kunt ook altijd gebruik maken van de zithoek of de loungeroom om u even af te zonderen.
Hoe is de bereikbaarheid via het openbaar vervoer? En hoe is de parkeergelegenheid, zowel voor mij als voor mijn gasten? NoLIMIT is per metro en bus zeer goed te bereiken. Loopafstand is circa 2 min. Er zijn een metrostation en een busstation Ganzenhoef. Het metrostation is te bereiken met metro nr. 53 en het busstation met nrs. 41, 45 of 66. Naast NoLIMIT is een gratis parkeerterrein. Ook is er gratis parkeergelegenheid in de woonwijken rondom NoLIMIT.
Is er draadloos internet (wifi)? Elke bureauplek heeft zijn eigen draadloos internet. U krijgt een toegangscode.
Ik heb klachten tijdens mijn huur van de flexplek, bij wie moet ik dan zijn? U kunt uw klachten schriftelijk indienen en versturen naar NoLIMIT
t.a.v. de directie
Geldershoofd 80
1103 BG Amsterdam

  
     
   
 NoLIMIT is onderdeel van PBAZO [Stichting Programmabureau Amsterdam Zuidoost]